onsdag den 25. marts 2015

test 1!

En scene der kommer til at finde sted i Bog 1
Jeg ved det, jeg ved det. I spørger sikker: jamen sagde du ikke 2017? Og det gjorde jeg skam også men når jeg alligevel skal holde mine tegninger ved lige, hvorfor så ikke øve sig på en test illustration til den først bog Historien om en sporvogn? 

Dette har jeg så valgt at gøre og resultatet ses her. Til højre har vi bogens hovedsporvogn der til sin forbavselse møder en sporvogn med samme nummer på en af sine første ture på nørrebrolinien under det nyoprettede DKS. Den anden 22 i billedet er fra de Frederiksbergske Sporveje (FS)

Jeg afslører lidt af handlingen i bogen at de to sporvogne kommer til at møde hinanden flere gange i løbet bogen og slutter med en stor overraskelse for en af dem!

Alt det og meget mere i Historien om en sporvogn!

Men mere om det til den tid, tjek eventuelt DDSH bøger siden hvor du kan læse lidt mere om den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar